Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Kivettem a részem a fizikai munkából is...

2015. június 06. - Kelemen Krisztián

A Joskar-Ola Lakótelepért Alapítvány Facebook oldalára felkerült néhány fénykép rólam, ahogy a játszótéren lapátolok, talicskázok. Ennek egyetlen oka van, még pedig az, hogy belső késztetést éreztem, hogy ne csak szellemileg, erkölcsileg és szervező munkával támogassam a játszótér felújítását, hanem a fizikai munkából is kivegyem a részem, hogy fizikai munkával is képviseljem a gyerekek érdekeit.

dscf2162.JPG

Nem hívtam sajtót, nem riadóztattam a TV-seket - bár biztosan jót csemegéztek volna a témán - annak ellenére, hogy többen ezt javasolták. Nem kell! Nem ezért csináltam, nem másnak akartam megmutatni, hogy bármit megtennék a gyerekekért, csupán segítettem. Kint voltak a Savaria REHAB-TEAM hajléktalan közmunkásai is, velük együtt dolgoztam és állíthatom, hogy tudnak és szeretnek dolgozni a hajléktalanok. Soha nem láttam még ilyen lelkesedés és jókedvet, ami ott volt abban a pár órában, amíg a kavicsot szétterítettük. Köszönöm szépen a munkájukat! 

süti beállítások módosítása