Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

"Fantasztikus a közönség, nagyszerű emberek élnek itt..."

Jól sikerült az idei Joskar-Ola Napok

2022. augusztus 15. - Kelemen Krisztián

"Fantasztikus a közönség, nagyszerű emberek élnek itt..." - mondta nekem Kozso, miután lejött a színpadról. Mondtam neki, mi ezt tudjuk: nagyszerű emberek élnek itt!
A XXII. Joskar-Ola Napokról írt posztomban a bevezető után két szó következik:
Köszönet és Hála! Köszönet, ezért a fantasztasztikus rendezvényényért a szervezőknek, a Joskar-Ola Alapítványnak, a támogatóknak és mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy ez a nagyszerű esemény a hétvégén megvalósulhatott! Hálás vagyok azért, hogy én magam is aktív részese lehettem ennek és együtt közösen az alapítvánnyal, a támogatókkal és a szombathelyiekkel, joskar-olaiakkal ismét egy nemes ügyet segíthettünk, ami idén az autizmussal élő gyermekek támogatása volt. Azt gondolom, hogy az autizmusra nem csak április 2.-án kell felhívni a figyelmet, hanem év közben is. Főként ezt a célt szolgálta a Joskar-Ola Napok amellett, hogy 200.000 forinttal tudtuk közösen az alapítvánnyal támogatni a PonMás Vas Megyei Autista Gyermekekért Alapítványt és ezen felül köszönöm Wang Jian Wen támogatását, aki 4 db tablettel támogatta az autizmussal élő gyermekek oktatását, több, mint 200.000 forint értékben.

298937537_454566186680092_1584026108833427372_n.jpg


Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam a rendezvénnyel kapcsolatban a Joskar-Olán élő lakóktól.
Köszönöm, hogy a joskar-olaiak idén is nagyon aktívak voltak, hiszen joskar-olai gyerekek indultak és nyertek az aszfaltrajzversenyen, joskar-olaiak nyertek a főzőversenyen, 500 fő joskar-olai gyermek a Yo kupon segítségével ingyen vette igénybe a vidámparkot és joskar-olai kötődésű zenekarok is felléptek. Köszönöm, hogy ilyen sokan kijöttek, köszönöm a pozitív visszajelzéseket!
A Joskar-Ola Napok ünnep. A találkozások ünnepe!

süti beállítások módosítása