Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Wälder Alajos utcában élőkkel egyeztettem

2024. február 20. - Kelemen Krisztián
Ma délután a Wälder Alajos utcában élőkkel egyeztettem. Az itt élő lakók megkerestek több problémával kapcsolatban is. Ezért a lakók kérésének megfelelően kértem egy szemétszedést a környékre és egy alapos kátyúzást az utcában. Az utca valóban felújításra szorul, ez nem is kérdés. A lakók panaszkodtak, hogy 10 éve senki nem foglalkozik a környék közlekedési, parkolási, köztisztasági és csapadékvíz elvezetési gondjaival.
428609808_845760377560669_1284229403298645949_n.jpg
Októbertől ez a terület is a 9-es választókörzethez, azaz a Joskar-Ola városrészhez tartozik, de amennyiben az itt élők is bizalmat szavaznak nekem június 9-én, az önkormányzati választáson, akkor ezeket a problémákat együtt, közösen fogjuk megoldani! Éljen Szombathely!
süti beállítások módosítása