Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Lakossági Fórum témái

2018. november 28. - Kelemen Krisztián

November 26.-án hétfőn tartottam a hagyományoknak megfelelően a lakossági fórumot. A fórumra idén is meghívtam a városért dolgozó önkormányzati cégek, a Közterület-Felügyelet, a Szompark Kft. és a Szomhull Kft. képviselőit, azonban ők a tavaly kiadott polgármesteri utasítás szerint nem vehettek részt a fórumon. Így csak a Joskar-Ola Alapítvány Elnöke, Bakos Ildikó, és a Rendőrség részéről, Herczeg Imre KMB Főtörzs-zászlós vett részt a lakók  tájékoztatása érdekében összehívott rendezvényen. A következő témákról volt szó:

  • Parkfenntartás
  • Közbiztonság
  • Szemétszállítás/Köztisztaság
  • Civil tevékenység
  • Fejlesztések

47092734_338139816738515_2498785335425630208_n.jpg

Beszámoltunk az idei évben végzett feladatokról. Majd a lakók a következő témákat hozták fel: 

  • Bercsényi iskola gazdasági bejáratánál található illegális hulladék elhelyezések ügye. Elmondtam, hogy rendszeresen jelzem a lakótelepen az illegális hulladék lerakásokkal kapcsolatos problémákat, melyeket rövid határidőn belül elszállítanak. 
  • Fák, bokrok metszése a lakótelepen. A Szompark Kft. az idei igényeket egyedi esetekben év közben is teljesíti kérésemre, azonban a metszések időszaka most októberben-novemberben kezdődik és jövő év márciusáig tart. Ebben az időszakban több helyen metszik a fákat és a bokrokat a lakótelepen.
  • Barátság óvoda előtti lehullott lombok összetakarítása. Elmondtam, hogy jelenleg is vitatja a Savaria Lakásszövetkezet az önkormányzat álláspontját, miszerint a Lakásszövetkezet feladata a járda takarítása, ennek ellenére a lehullott lomb összetakarítását elvégeztettem, de elmondtam, hogy erre egy konszenzusos, hosszútávú megoldás szükséges a gyerekek és a lakók érdekében.
  • Szó volt a Szent-Györgyi iskola épületéről, mellyel kapcsolatban elmondtam, hogy az Országos Horvát Önkormányzat hamarosan megkezdi a belső munkálatokat az épületben.

46930142_2331138890289847_7120535583214010368_n.jpg

Herczeg Imre a beszámolójában megemlítette a Barátság utca 17. szám alatti tűzesettel kapcsolatos intézkedéseket, ezt követően kérdéseket is kapott az ügyben.

Bakos Ildikó beszámolt a Joskar-Ola Alapítvány idén elvégzett munkájáról és kiemelte a Joskar-Ola lakótelepen nehéz helyzetben élő lakók rendszeres támogatását télen és nyáron.

Én is beszámoltam a lakók részére az idei évben végzett képviselői munkámról, melyről bővebben IDE kattintva olvashatnak!

A Fórumon több konstruktív javaslat is érkezett, valamint a lakók méltatták a Pázmány Péter körút végén kialakításra került pihenőparkot, amely jó szolgálatot tett és tesz a jövőben is lakók részére pihenés céljából.

 

süti beállítások módosítása