Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Közgyűlés 2019.03.13.

2019. március 14. - Kelemen Krisztián

A Közgyűlés elején elmondtam, hogy sok üzenetet kapok a közgyűlést tévén keresztül nézőktől, akik fel vannak háborodva, hogy a Fidesz politikai érdektémák mentén halad miközben a mi frakciónk pedig a város érdekében szeretne érdemi munkát folytatni. Elmondtam, hogy az előző közgyűlésen is frakciónk több javaslatot is tett a város érdekében, és ezeket fel is soroltam: bérlakásprogram fejlesztése, cafeteria.

kampanyfoto.jpg

Kértem, hogy külön nevesítsék a Pázmány Péter körút járdáinak felújítását a 2019-es költségvetésben az Út, járda, híd felújítási tételsoron:

  • Pázmány Péter krt. 42-52. tömbbelső járdafelújítás
  • Pázmány Péter krt. 54-64. tömbbelső járdafelújítás

A Szalézi templomba járó hívek közül többen is felkerestek az utóbbi időben, akik tudják, hogy 35 éve járok Szentmisékre ebbe a templomba, még pedig amiatt kerestek fel, hogy a szalézi templom lépcsőjének felújítása megállt, mivel a TOP pályázat nyújtott fedezetet ennek a felújítására, azonban később ez a fedezet kikerült a finanszírozásból és a lépcsőzet felújításának befejezése miatt aggódnak a hívek. A beruházás összköltsége 35 millió forint, melyet pótolni kell. Elmondtam, hogy frakciónk támogatja a lépcsőzet felújítását és meg fogjuk találni rá a forrást.

Elmondtam, hogy a Joskar-Ola lakótelepen a parkolási problémák enyhítése miatt három helyen kérek új parkolók kialakítását, melyek pontos helyét Horváth Soma képviselőtársam fogja felsorolni és kéri, hogy a 2019-es költségvetés tervezés során ezek legyenek nevesítve:

  • Barátság utca 17. mellett,
  • Pázmány Péter krt. 25. mellett,
  • Mikes Kelemen utca és a Károlyi Antal utca találkozásánál.

 

Elmondtam, hogy a lakók összességében nincsenek megelégedve az új közvilágítással, sőt talán fontosabb lenne a tőben elkorhadt, errodálódott, balesetveszélyes lámpaoszlopokat cserélni, valamint a volt Szent-Györgyi iskola előtt a teljes közvilágítást helyreállítani!

süti beállítások módosítása