Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Elindult a választási kampány

2019. augusztus 24. - Kelemen Krisztián

Tisztelt joskar-olai Lakosok, kedves Barátaim!

Az a megtiszteltetés ért, hogy én lehetek ismét a Joskar-Ola lakótelepen a képviselőjelölt az őszi önkormányzati választáson. Mindannyian tudjátok, hogy a képviselői munkát szeretem és szívvel-lélekkel csinálom, csináltam az elmúlt az öt évben. Arra tettem esküt és ígéretet, hogy képviselem a lakosságot, fejlesztem a lakótelepet, segítem a rászorulókat és Szombathely, valamint a Joskar-Ola lakótelep érdekében minden tőlem telhetőt megteszek.

Szemmel látható, hogy a lakótelep fejlődött az elmúlt években, de még bőven van tennivaló és ezt a megkezdett munkát szeretném folytatni a következő öt évben is. Ehhez kérem a támogatásotokat! Azt gondolom, hogy az elért sikerek közösek és a célokat is együtt fogalmaztuk meg. Nem lesz ez másként a későbbiekben sem. Éppen ezért a következő ciklusra vonatkozó programomat is a lakosságtól, azaz Tőletek érkezett konstruktív javaslatokból állítottam össze. Együtt közösen, Veletek, Értetek!

67150283_1135830799958252_7517819581352640512_n_1.jpg
Kérlek Titeket, hogy programomat terjesszétek az ismerőseitek körében is! Köszönöm, hogy ilyen sokan támogattok!

süti beállítások módosítása