Kelemen Krisztián városi képviselő blogja

Joskar-Ola - Szombathely

Sok az apró-cseprő megoldandó probléma

2020. június 03. - Kelemen Krisztián

Mint egy korábbi televíziós interjúban elmondtam nagyon sok apró problémát kell megoldani, amelyekről szinte csak az érintettek, illetve a bejelentők tudnak. Minden napra jut kettő-három dolog. Ilyenek voltak mostanában például:

  • a Szent Márton utca mögötti kerékpárúton újra kellett szerelni a pollert, hogy ne tudjanak gépjárművel áthajtani, a kerékpárral közlekedők érdekében;
  • intézkedni kellett két társasházi konténer ürítése ügyében, amely a konténer cseréje után megtörtént;
  • intézkedni kellett közterületi szemetesek soron kívüli ürítése ügyében, mert hamar megteltek; 
  • rendkívüli szemétszedést kellett kérnem több helyen, mert valakik jogsértő módon otthagyták a helyben elfogyasztott nagy mennyiségű étel-ital csomagoló anyag hulladékát;
  • magánterületen lévő rendezetlen területek ügyében kellett a hivatal közbenjárását kérnem, mivel zavaró módon vált gazossá és szemetessé a terület;
  • hosszútávú tereületfejlesztési koncepcióban kellett kérnem a lakók álláspontját és közvetíteni az érintettek felé;
  • csatorna tisztításokat kellett kérnem a társasházak érdekében, mivel a dugulás komoly problémákat okozott;
  • illegális hulladékot kellett elszállítatnom a lakótelep széléről;
  • megvizsgáltam a játszóterek állapotát és egy esetben javítást, több esetben karbantartást kértem a fenntartótól;
  • járdakorrekciót és felújítást kellett kezdeményeznem a lakók érdekében;
  • lakossági parkfenntartási beavatkozás után nyesedékek elszállítását kellett kérnem;
  • dísznövények telepítését kértem egy meglévő ágyáshoz, mert eltűntek a növények;
  • egyeztetést folytattam az akadálymentesítés folytatása ügyében;
  • egyeztetettem az 1000 fa projekt konkrét helyszíneinek ügyében;

És még sorolhatnám a napi teendőket.20200529_192914_2.jpg

 

süti beállítások módosítása